loading...
درد دل من
لایو بازدید : 7 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)

از " تـــو " دلـگیـــر نیستَــــم . . .


اَز دلـَــم دلـگیـــرَم !


کــــه نَبــــودَنـتــــ را صَبــــورانــــه تحمـــــل میکـنَــــد . . .



× کم آوردم  خسته شدم  بغض عجیبی از صبح تو گلومه کاش جمعه ها یکم بمیرم




من :-) نوشت : گاهی حس سربازی بهم دست میده که تنهایی باید


از شاه مراقبت کنه چه مسئولیت سنگینی. . .


تنهایی سخته ، بد تر و سخت تر از اون اینکه حس کنی


هر لحظه ممکنه یه وزیر و یا . . . بیاد


و تورو از صفحه بیرون کنه و شاهت رو مات خودش کنه


کاش شاه من ماته کسی جز من نشه


کاش به یکی میتونستم اعتماد کنم و بگم کمکم کنه از شاهم مراقبت کنم


ترجیحا یار داشته باشه




این پست رو کپی نکنید راضی نیستم


مدل های خرید تی شرت محرم را براتون بذارم
تی شرت محرم طرح نستعلیق
تی شرت محرم درجه یک مشکی

تی شرت محرم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,284