loading...
درد دل من
لایو بازدید : 14 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

یازده مرد با رداهای سیاه‌رنگ و یک‌دست در سکوها ایستاده بودند و تماشاگران را حیرت‌زده کردند


سایت گل – گروهی از چهره‌های مرموز در جریان بازی بایرن مونیخ با هرتا برلین در آلیانس آره‌نا دیده شدند. 11 مرد ناشناخته که رداهایی سیاه‌رنگ به تن داشتند و همه کنار هم در یک ردیف ایستاده بودند حرکاتی هماهنگ و عجیب با هم انجام دادند. بایرن این بازی را سه بر دو برد.

333339_herol.jpg

آنها در ردیف شش در کنار خط میانی زمین مقابل دوربین‌ها ایستاده بودند و همه آنها را مشاهده کردند.

تورستن اشمیت، از طرفداران می‌گوید: «بسیار عجیب بود. آنها مدتی بسیار طولانی نشستند اما ناگهان دستانشان را بالا می‌بردند یا این که با هم می‌ایستادند و دوباره می‌نشستند. هر کسی که نزدیک من بود بهت‌زده شده بود. برخی می‌خندیدند و برخی تعجب می‌کردند. هر چه بود بسیار عجیب بود.»

یکی از ویژگی‌های کلیدی لباس آنها نمادی دایره‌ای بود که روی سینه‌شان نقش بسته بود. به‌روشنی شبیه به لوگویی بود که در نقاط مختلف دنیا در هفته گذشته دیده شده است.

333363_heroa.jpg

آن نماد را در سراسر دنیا دیده‌اند؛ اولین مشاهده هم هولوگرامی بود که در کوه شوگرلوف ریودوژانیرو در 20 اکتبر دیده شد.

330935hp2.jpg

330932_heroa.jpg

سپس 24 ساعت بعد یک توپ فوتبال سه‌متری با این علامت حفره‌ای بزرگ در هاکنی مارشز، ورزشگاه فوتبال آماتوری در انگلیس به وجود آورد.

331265_heroa.jpg

331258hp2.jpg

سپس میدان تایمز نیویورک محل این نمادها بود و در این محل توریستی، بیلبردهای دیجیتال تصاویر آن را نشان دادند.

331991_heroa.jpg


اخیرا هم در محله کوپاکابانا در ریو این نمادها دیده شده‌اند؛ در کوه سانتا مارتا.

332266_heroa.jpg

اما این اولین باری است که این نمادها در یک ورزشگاه فوتبال دیدهمی‌شوند. در تمامی مکان‌های قبلی پیام WINNERTAKESEARTH# دیده شده است.


لایو بازدید : 18 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (1)

از نظر روان‏شناسي، قطعي‏ترين عامل رشد انسان «ميزان ارزشي» است كه هر فرد براي خود قائل است‏10؛ به عبارت بهتر، نافذترين عامل رشد رواني و شخصيتي انسان، سطح حرمت خود (esteem - Self) او است. درجه ارزيابي فرد از خود، حرمت خود خوانده مي‏شود و در واقع باز خوردي از مورد قبول بودن و مورد قبول نبودن به شمار مي‏آيد. اين قضاوت در قالب رفتارهاي كلامي و غير كلامي بروز مي‏كند و گستره‏اي است كه فرد خود را در آن پهنه توانا، مهم، موفق و با ارزش و يا ناموفق و بي‏ارزش مي‏داند11.
چنان كه گذشت، «سطح حرمت خود» در سازش يافتگي هيجاني، اجتماعي و عاطفي تأثير بسيار دارد و از عوامل تعيين كننده اساسي در شكل‏دهي الگوهاي رفتاري و عاطفي است؛ به گونه‏اي كه ترديد افراد در ارزشمندي‏شان به ناتواني در رسيدن به زندگي عاطفي موزون مي‏انجامد. اين افراد همواره از آشكار شدن ناتواني‏هاشان هراسناكند و صحنه را ترك مي‏كنند. از طرفي خلاقيت با «سطح حرمت خود» رابطه كاملاً مستقيم دارد12.
به راستي آيا برهنه شدن و كشاندن رفتارهاي جنسي به كوچه و خيابان به آدمي ارزش مي‏دهد و انسان را از احساس ارزشمندي بهره‏مند مي‏سازد؟ البتّه شايد احساس رضايت آني و زود گذر پديد آورد، ولي كم‏تر كسي است كه بر خورداري از اين حالت و رفتار را ارزش تلقي كند و شخص برخوردار از اين روحيه را ارزشمند بداند. افزون بر اين، تأمين هر خواسته‏اي هميشه با احساس رضايت همراه نيست. در جامعه‏اي كه برهنگي تمام شريان‏هاي آن را پر كرده و زن و مرد همواره در حال مقايسه داشته‏ها و نداشته‏هاي خويشند، انسان‏ها در تشويش مستمر و دلهره هميشگي فرو مي‏روند؛ زيرا رقابت و مقايسه در ميداني رخ مي‏نمايد كه ظرفيت رقابت ندارد و بدين سبب، آدمي به تنوع طلبي حريصانه كشيده مي‏شود. بي‏ترديد تا وقتي اين انديشه فضاي ذهن آدمي را آكنده است، فرصتي براي بروز خلاقيت و ابتكار باقي نمي‏ماند. ذهنِ مشغول به تصاحب دل ديگران و جلب نظر مردان و پسنديده شدن، هرگز انديشه علمي را بر نمي‏تابد و نمي‏تواند يافته‏اي تازه عرضه كند. او در پي آن است كه در وضعيت موجود پسنديده شود نه آن كه وضعيت را تغيير دهد و با ابتكار و خلاقيت، طرحي نو در اندازد. از سوي ديگر، از آن‏جا كه احساس بي‏ارزش بودن تمام وجود اين افراد را پر كرده است، در پي جبران اين كمبود بر مي‏آيند و چون آسان‏ترين راه رسيدن به اين احساس، مقبول ديگران واقع شدن است، از طريق سكس و عرضه پيكر خود در اين مسير گام بر مي‏دارند تا به شكلي، احساس ارزشمندي از كف رفته خود رإ؛ ّّ جبران كنند. در حالي كه شخص بر خوردار از حجاب هرگز چنين نيازي را احساس نمي‏كند. در نگاه او بهترين راه جبرانِ احساسِ ارزشمندي آن است كه خود را از دسترس بيگانگان دور نگهدارد و مقام و موقعيت خود را پايين نياورد13. گويا از همين رو است كه ويل دورانت مي‏گويد: زنان دريافتند كه دست و دل بازي مايه طعن و تحقير است.
بنابراين، چنين افرادي هم ارزشمندي را از كف داده‏اند و هم در جبران آن به بيراهه رفته‏اند. راه رسيدن به احساس ارزشمندي پايدار، رفتن در پي كسب صفات ارزشمند و پايدار است.
انسان بر خوردار از حجاب، با دور نگهداشتن خود از دسترس ديگران، سطح ارزشمندي خود را ارتقا مي‏بخشد تا آن‏جا كه مرد، نيازمندانه به آستان وي روي مي‏آورد. بي‏ترديد اگر زنان اين مفهوم را به طور كامل درك كنند، به پوشيده داشتن و مخفي ساختن پيكر خويش بيش‏تر گرايش نشان مي‏دهند14 و پي خواهند برد كه راه احساس ارزشمندي در دسترس و مقبول بودن لحظه به لحظه نيست. راسل مي‏گويد: از لحاظ هنري، مايه تأسف است كه بتوان به آساني به زنان دست يافت. ويل دورانت نيز مي‏گويد: آنچه مي‏جوييم و نيابيم عزيز و گرانبها مي‏گردد15.
ويليام جيمز به صراحت توصيه مي‏كند: زنان عزّت و احترامشان به اين است كه به دنبال مردان نروند، خود را مبتذل نكنند و خود را از دسترس مردان، دور نگهدارند.
پس حجاب احساس ارزشمندي است؛ كه موقعيتي بلند مرتبه براي زنان پديد مي‏آورد و مردان را در محدوديت فرو مي‏برد. اگر چه در بيان به زنان گفته مي‏شود كه پوشيده بيرون آييد؛ ولي واقعيت آن است كه به مرد گفته مي‏شود، بهره برداري جنسي در همه جا ممنوع. چون راه چشم را كه نافذترين كانال حسي مردان است، نمي‏توان سد كرد.
لایو بازدید : 18 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
حواست به دلت باشد . . .

 

 آن را هر جایی نگذار !

 

این روزها دل را میدزدند . . .

 

بعد که به دردشان نخورد

 

به جای صندوق پست

 

آنرا در سطل آشغال می اندازند !

 

و تو خوب میدانی دلی که المثنی شد!

 

دیگر دل نمیشود..


لایو بازدید : 15 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)
سلام نامردا....راحت باشین ها اصلاسرنزنیدددددد.....

همی من جای تو بودم میگرفتم خفشون میکردم....

البته توهم دست کمی ازمانداری....

خوب بچه ها......یه عضوه جدیدداریم....به نام کریس....

نیو ونانا میشناسنش....هم عضویمون توی پایگاه....

خوش اومدی کریس....هههههه...

برخلاف میلم امروز داستان رومیذارم....پ گمشیدبریدادامه....

گفته باشم تااپ نکنید اپ نمیکنم.....باشدتا رستگارشویم....


لایو بازدید : 17 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
من نمی دونم چرا باید اون آهنگی که ده سال پیش گوش کردیم موقع امتحان ریاضی اونم سوال سختش که نیاز به فکر کردن داره به ذهنمون بیاد اصلا اگه وقتای دیگه زور بزنیم هم ذهنمون نمیاد چرا واقعا چرااااااااا؟ پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/


لایو بازدید : 16 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
سلام زهرایی فدات بشم الهی  خسته نباشی همه کسم
دورت بگردم امروز دیدمت زهرا
نه اینکه بخوام زل بزنم توی چشات نه ولی یه لحظه دیدمت
آخ زهرا نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده دورت بگردم
باباتونم دیدم خواستم وایسم و سوارتون کنم یعنی آرزوم اینه ولی یهو یاد حرف داداشتون افتادم آخه داداشتون می گفتش بابتون خیلی حساس و خیلی تیز منم ترسیدم نکنه یهو مشکلی پیش بیاد و اون وقت من تا اخر عمرم خودمو نبخشم
 نمی دونی چقد دلم میخواست یه ترمز می زدم وسوارتون می کردم یعنی آرزوم همین بود خلاصه شرمنده ببخشید گلم
خونه ی ما دعوایی که نگو میخوای بگی چرا دعوا
دیشب آخر شب بابام گفتش آزمونت خوب بود پسر؟
گفتم چی بگم بابایی . تو که هیچ وقت از این جور چیزا نمی پرسیدی ؟
گفتش الان دوست دارم بپرسم اون موقع واسه کنکورم نپرسیدم آخرش شدی چی ؟
میومدم مدرسه همه معلما می گفتن یه شهر رو یه محسن ولی کنکورت چی ؟ حالا هم دوست ندارم ارشد اینجوری بشی می فهمی ؟ نتیجه ی آزمونت کو ؟ کحاست ؟
کفتم حالا بعدا میارمش نشونتون میدم گفتش نه همین الان .
گفتم آخه به این زودی جواب نمی دن که
گفتش جرا حواب میدن اول اس ام اسش میاد بعدم میاد روی سایت دوروغ نگو
یهو مامانم اومدش گفتش چرا دوروغ ؟ خب بده باباتم ببینه دیگه . تو که همه کتابات رو دور کردی .
خیلی گیر دادن آخرش از جیبم در اوردن روم نشد بدم بهشون
شد به دعوایی که نگو دورت بگردم
نبودی ببینی چی شد
زهرایی کاش بودی
کاش بودی و یه کمی آرومم می کردی
همین که یه کلمه می گفتی آروم میشدم
کلی دعوام کردم کلی بد و بیراه بهم گفتن
منم هیچی نگفتم بابام گفتش الان تمومش کنید
نمی خوام خواهرش خونه باشه وببینه بحثمون شده بمونه فردا
شنیدی چی گفتم م... فردا بعد ظهر کارت دارم ساعت سه اینا
ببینم چی شده باز تو که هر ازی گفتی ما به سازت رقصیدیم ؟
هر چی گفتی گفتم چشم گفتیم چشم
گفتی اگه این کارو بکنید می خونم قبول میشم
مامانت گفتش دختره رو دوسش داره دختره هم اینو دوسش داره اهل علافی هم نیستن اگه بودن نمیومد به مادرش بگه دختری رو دوست داره بذار با دل خودش انتخاب کنه
منم گفتم چشم باشه هر چی خودش دلش میخواد
حالا این بود نتیجه اش ؟
همه ی درسات صفر
حتی یه سوال ؟
این بود اون همه قول ؟
الانم برم چون گفتش سه بیا باهم بریم بیرون کارت دارم
واسم دعا کن زهرایی
زهرایی منتظرت می مونم تورو خدا بیا زهرا توروخدا فدات بش


لایو بازدید : 22 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
 پودرخوراکی بی.او اچB.O.HPOWDER

,موارد مصرف:دربیماریهای تنفسی,آسم , لارنژیت, فارنژیت, خس خس, خرخر,تاچی پنه گرفتگی صدا سرماخوردگیهای مزمن, وبجزسی.ار.دی وآسپرژیلوس که داروی آن تایلن _  یا لینکواسپکتین وکتوکنیزول میباشد   بی.او.اچ یک   داروی خارالعاده میباشد.مقدارونحوه  واستفاده صحیح:درنوع حاد آسم میتوان یک پیمانه را در 250 سی سی آب حل نمود وبمدت سه روزدر اختیار قناری بگذاریدویک روز استراحت از دارو  واین بار یک پیمانه بی.او.اچ.بهمراه بایک پیمانه تی.ان.تی.رادر500سی سی آب حل نموده وبمدت سه روز  مصرف گردد.در نوع حاد بیماری   بی.او.اچ رابمیزان یک پیمانه در300سی سی آب حل گردد ودر اختیارقناری بمدت شش6 الی 9نه روز که بین هر سه روزیک روز قطع مصرف دارو .ودر نوع مزمن آسم باید نصف پیمانه ازبی. او. اچ را بهمراه نصف پیمانه تی ان تی رادر230 سی سی آب حل گرددوبمدت 7الی ده 10 ....توجه:در بیماریهای تنفسی آسم دادن مقداری ویتامین آ  ویا تریگانتول دوقطره در یکصد سی سی آب در هنگام استراحت دارویی مصرف شود .رژیم غذایی درآسم :دادن برگهای  کوچک وفسفری رنگ کاهو در هفته دوبار, کمک به امر بهبودی مینماید.همینطور دادن تخم مرغ آبپزشده به  همراه  هویج خام درهفته دو بارمصرف گردد...


لایو بازدید : 22 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
                                  برای ورود کلیک کنید...


                                                              ورود


لایو بازدید : 8 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
سلام دوستان عزیز

امروز یه پست شاد گذاشتم اما دلم نیومد مهرگان تو بیمارستان باشه و من پست شاد بذارم بنابراین تصمیم گرفتم این پست رو برای مهرگان عزیز بذارم و از اون بگم

من و آنت و مهرگان دوستای خیلی صمیمی هستیم که چند هفته پیش که کوه رفتیم و بهترین خاطره رو برای خودمون رقم زدیم ای کاش همون موقع میفهمیدیم قراره تا چند روز دیگه چه اتفاقی براش بیفته ای کاش می شد دست اتفاق را بگیریم که نیفتد

دوستان عزیز تنها خواهشی که من و آنت از شما داریم اینه که شایعه ای برای مهرگان عزیز درست نکنین مهرگان جون به گردن همه مون حق داره انشاا... روزی برسه که دوباره وبلاگش رو بروز کنه.



لایو بازدید : 8 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

  

1080p_720p
انیمیشن | ماجراجویی | کمدی
6.3 از 10
58/100                                                                                                                                 
                                       



لایو بازدید : 5 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
اول به همه دوستای خوبی که دوست دارن اینجا مطلب بنوسین بگم توی بخش نظرات اسم و سال فارغ التحصیلی و ایمیلشون رو بدن تا براشون نام کاربری و رمز بفرستم.

جمعه 26 مهر با کلی تجدید خاطره!

جای همه اونایی که نبودن خالی بود. خیلی خوش گذشت و کلی از خاطره ها زنده شدند.


احوال بچه های ف ت 79 که اومده بودند:

اول خودم! که دارم درس می خونم (ارشد کامپیوتر) و همچنان خانم معلم هنرستان هستم.

رایجه برقعی: وای که چقدر ذوق زده شدم از دیدنش. 

ســــــــــــارا طاهرسیما: که اصلا باورم نمی شد بیاد. الان داره دکترای معماری می خونه! 

فاطمه اسحاقی: همچنان داره دکترا می خونه.

انسیه شجاعی که کی باورش می شد دوباره ببینیمش. اونم داره دکترا می خونه. اونم چه رشته ای: سیاست گذاری علم و این حرفا!!!

زینب وحید پور: که دکتراش رو که گرفته (الکترونیک) و شده الگوی من واسه درس خوندن!

منیره موسی کاظمی: با اون دختر نازش.

محدثه کافی موسویان: وای خدا اینقدر ذوق زده بود از دیدنش یادم نمیاد... (محدثه چی خونده بودی؟)

مرضیه الهی نیا: مهندس کامپیوتر هنرمند و مامان آقا رضای 3 ماهه:)

نرگس نجفی: که اونم از بس ذوق کردم دیدمش یادم نیست گفت الان در چه وضعیتیه!

کسی نبود دیگه؟ هر کی جا مونده بگه هـــــــــــــــــا!!!!


از معلمای عزیز هم بگم: خانم قاسمی دبیر شیمی، خانم بهبودی دبیر فیزیک، خانم صنیعی مسئول آزمایشگاه، خانم افراز معاون، خانم شریعت کتابدار، خانم مسجدی و خانم کاظمی معوان و خانم تعصب دبیر تجربی ها و .....

گل سرسبد همه هم خانم صادقی سرحال تر از همیشه با لب خندون کنارمون بود و از حضورشون لذت بردیم!


(اینم پست جدید. حالا هی به من بگید چرا فعال نیستی!!!)



تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 10 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
آزمون عملکردی ریاضی کلاس دوم - پایان مهرماه





تی شرت محرم طرح عرشیا

تی شرت محرم طرح عرشیا

خرید تی شرت محرم

تی شرت محرم (طرح عرشیان)

تی شرت محرم، یک تیشرت فوق العاده شیک و زیبا

برای آقایان خوش سلیقه و عزاداران واقعی ...

با کیفیت استثنایی و چاپ عالی

برای اولین بار در ایران


با خرید تی شرت محرم به عزاداری امسال متفاوت ظاهر شوید

تیشرت محرم طرح جدید عرشیا

خرید پستی تی شرت محرم طرح عرشیا


قیمت : 29000 تومان

لایو بازدید : 4 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
مصاحبه فرزاد فرزین با روزنامه ایران
فرزاد فرزین : میگویندموسیقی پاپ بد است

http:///images/81225609159122043864.jpg


زهرا لاجوردي‌نيا / با مرور نام خوانندگان پاپ، نامي نمودار مي‌شود كه در كنار پتانسيل جواني، شور و نشاط بسياري از شاخصه‌هاي برتر بودن را داراست اما از عنصري در اجراهايش بهره مي‌برد كه اين روزها كيمياست.فرزاد فرزين خواننده پاپ كسي است كه نوآوري در كنسرت‌هايش همواره مشهود است؛ هنرمندي كه گرچه از مديريت صنعتي فارغ‌التحصيل شده اما در مديريت صحنه‌هاي كنسرتش نيز تفكرات جدیدی عرضه مي‌كند و مي‌داند كه ايرانيان با فرهنگ غني خود گرايش كمتري به موسيقي غربي دارند، پس تلفيقي از ملودي‌هاي ايراني و غربي را به كار گرفته كه مخاطبان دوطرف را به حظ موسيقايي برساند.وي كه هنر هفتم را نيز به موسيقي اضافه كرده و براي جشنواره فيلم و موسيقي سال گذشته خود را مهيا كرده بود از نبود بخش رقابتي در اين جشنواره گلايه كرده و مقام‌آوري خود را در صورت رقابتي بودن جشنواره حتمي مي‌دانست.در هياهوي كنسرت‌هاي اين روزها و حضور كمرنگ فرزاد فرزين با وي به گفت‌وگو نشستيم.

عکسهای مجله وادامه مصاحبه را در ادامه مطلب ببینید...



http://muharram92.com
تی شرت محرم

07

لایو بازدید : 14 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)
هر چی فکر کردم یادم نیومد ملودی این آهنگو کجا گوش کرده بودم ولی دیدی بعضی آهنگا آدمو میبره به یه حس شیرین مبهم پرت میکنه به یه جایی که هم آشناست هم غریبه این آهنگ واسه من همچین حسی داره :)

اول دست گل آقای ایرانی درد نکنه بعدم دوسی ف@طمه ی عزیزم :ایکس

کلیک

.

.

+ چند وقته بی خود و بی جهت شب و روز خواب جیمو میبینم!! خیلی حس مذخرفیه! بعد از اینکه از خواب پا میشم چهره ی یه شخصی که هیچ جایی تو مخیله ی روزانم نداره مدام جلو چشممه با تموم حرکاتو حرفا و رفتاراش توی خواب و اون حس عجیبی که بهم دست میده!

+ قرار بود برای همیشه برن تهران زندگی کنن...خونه هم گرفتن اسباب اثاثیه هم همونجا خریدن ریختن توش!

نکنه بره ما از دست خواباشم خلاص شیم:دی


http://muharram92.com
تی شرت محرم

لایو بازدید : 16 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

وقتتون بخیر
امیدوارم حالتون بهتر شده باشه
من یه دختر 26 ساله ایرانی ساکن ایرانم (ببخشید که نمیتونم خودم رو کامل معرفی کنم) امیدوارم کامنت منو کامل بخونید.
من متاهلم، سه ساله که عقد کردم اما به خاطر مشکلات مالی نمیتونیم عروسی کنیم، شوهرم دانشجوی دکتراست و کار پیدا نمیکنه ...بی پولی و بی کاری دمار از روزگار ما در آورده، پدرم یه بازنشسته ست و از پس خرید جهزیه بر نمیاد.

من اخیرا کارشناسی ارشد نوبت روزانه قبول شدم، یکی از دانشگاه های عالی تهران، یکی از بهترین رشته ها، هفته ای 3 روز میام تهران. شاید باورتون نشه اما من از پس کرایه اتوبوسم به تهران بر نمیام ...من نمیتونم هفته ای 40 هزارتومن برای غذا و کرایه و ... هزینه کنم... شوهرم توان حمایت منو نداره و از پدرم هم نمیتونم پول بگیرم، وام دانشجویی هم که به جایی نمیرسه و هنوز ندادن ...بارها به انصراف از تحصیل فکر کردم اما بغض گلومو میگیره، چون من برای قبولی خیلی زحمت کشیدم...

نمیدونم شما بچه دارین یا نه، نمیدونم خودتون و بچه هاتون چطور درس خوندین اما همه امکانات خودتونو بذارید کنار و درس خوندن تو بدترین شرایطو تصور کنید. مدام فکر میکنم اینایی که میرن دانشگاه بین الملل چقدر پول دارن؟؟؟ چطوری من نمیتونم هفته ای 40 هزارتومن پول بدم برای درس و اونا .... دیگه دارم افسرده میشم...

همین برنامه رو برای جهيزیه هم دارم...همیشه عقد کردن برای دخترا یعنی مهمونی، گردش، خوشی، خرج کردن، مسافرت... منم نوعروسم، اما از این زندگی فقط یه چیز بهم رسیده ، اونم حسرته...من نمیخوام بهم بگین " متاسفم". من خودمو معرفی نکردم چون ترحم کسی رو نمی‌خوام. من فقط حقمو می‌خوام...

من ایرانی ام، چرا تو مملکت خودم، جایی که کل طایفه ام بخاطرش شهید و جانباز دادن رفاه ندارم؟؟؟ چرا بی کارم؟؟؟ چرا تغذیه خوب ندارم؟؟؟ چرا بی پولم؟؟؟ چرا با این معدل و این رزومه باهام مثل یه تفاله برخورد میشه؟؟؟ این انرژی هسته ای کو؟ کجاست؟ چیش به من رسیده؟ منو تو انرژی اتمی استخدام میکنن؟؟؟ یا شوهر استعداد درخشانمو؟؟؟ قبضامون که مدام گرونتر و زیادتر میشه، تابستونا که برق مدام قطعه، پس کو تامین انرژی؟؟؟؟ حتی اگه واسه آینده کشورم خوبه چرا ما باید قربانی بشیم ؟؟؟ چرا آبادی های نسل بعد رو خاکستر ما باشه؟

مگه ما چه گناهی کردیم؟؟؟چرا مملکت من راحت از دزدی 3 هزار میلیارد تومنی میگذره ولی 24 ساعت بنده به دو ریال یارانه ی مردم؟؟؟ یارانه ای که بودنش برای آدمایی مثل من معنی حفظ آبرو رو داره. تو این وضع گرونی...من به چه زبونی بگم آقا جان من انرژی هسته ای رو به قیمت جوونی و زندگیم نمیخوااااااام ؟؟؟ من فقط یه بار زندگی میکنم... میخوام شاد باشم... دیگه بسمه غصه خوردن...من این حق مسلممو میفروشم... یکی بیاد بخره!!! در عوض کار میخوام و پول و یه خونه نقلی با یه جهزیه ساده یه دفترچه بیمه...

نمیدونید این آخری شده رویای من... من نمیدونم مشکل کمر شما چیه ولی درد شمارو خوب میفهمم. درد از کمر شروع میشه تا مچ پا میاد... انگار یه رشته داغ تو پای آدمه که کشیده میشه. من نمیتونستم برم دکتر اما علائم و دردامو تو اینترنت سرچ کردم و فهمیدم چه بیماری دارم. نه میشه ایستاد، نه میشه نشست، نه میشه خوابید... من اینجا به درد تسلیم میشم ... من میمیرم از درد اما نمیتونم برم دکتر ،نمیتونم ام آر آی بگیرم. چون بیمه ندارم، چون پول ندارم، هزینه های درمان سرسام آوره، سلامتی شده به قیمت خون آدم...

خوش بحال شما که برای دردتون طبیب دارید (البته هرچی که دارید حلال و خوشتون. خدا به روزیتون برکت بده. انشاءالله که حالتونم خوب بشه.)، من از ترس اینکه شوهر و پدرم شرمنده م نشن به کسی نمیگم چقدر درد میکشم... میبینید ... فرق من و شما همینه... زندگی من به یه تاره مو بنده ولی شما مسئولین زندگی آروم و قشنگتونو بی استرس ادامه میدین. واسه همینه که شما با خیال راحت خبر از مذاکرات بعدی میدید و من اشک تو چشام حلقه میزنه که ای خداااااا پس کی تموم میشه؟؟؟
همه اینارو گفتم که بدونید کسایی مثل من هستند که فقط زنده اند اما بارها و بارها آرزوی مرگ می‌کنند.

کاری کنید که تحریما تموم بشه، یه کاری کنید ارزونی بشه ، کرایه خونه کم بشه ، مواد غذایی ارزون بشه، بازار کار رونق پیدا کنه، دارو و درمان به قیمت خون آدم نباشه، امنیت و رفاه داشته باشیم. کاری کنید که منه بچه درس خون، منی که تو زندگیم فقط تلاش کردم، صبر کردم و پامو کج نذاشتم، بخاطر فشار اقتصادی تو این سن و سال این همه مریضی عصبی نداشته باشم و فکرم مدام پی انصراف از تحصیل نباشه، یه کاری کنید جوونا راحت ازدواج کنن اینطوری فسادم کم میشه. فقط یکم سریع تر ... میترسم آخرش به عمر ما قد نده.
تو رو خدا... دیگه بسه تحریم...یکی میگفت باید قبر دهه شصتیا رو گودتر بکنند چون آرزوهای زیادی دارن که باید با خودشون به گور ببرن...

منبع:بهار


لایو بازدید : 8 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم

و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم

اگر از دست من در خلوت خود گریه ای کردی

اگر بد کردمو هرگز به روی خود نیاوردی

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبان من

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیان من

حلالم کن

و

امشب برایم دعا کن



لایو بازدید : 9 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

Әзірбайжан Республикасының конституциялық сот пленумы Ильһам Алиевті тағы бір бес жылдық кезеңге осы елдің президенті деп жариялады

"ИТАР-ТАСС" ақпарат агенттігінің хабарлауы бойынша, Әзірбайжан Республикасының Орталық сайлау комиссиясы: "9 қазандағы президенттік сайлауда Алиев 84, 54 пайыз дауыс жинады" деп мәлімдеді. Әзірбайжан Республикасының президенттік сайлауына 10 үміткер қатысты. Әзірбайжан Республикасының демократиялық күштерінің ұлттық кеңесі тарапынан қатысқан үміткер Джамиль Хасанлы перзиденттік сайлауда 6 пайыздан төмен дауыс жинағаннан кейін, осы сайлаудың нәтижесіне наразылық бідіріп, нәтижелердің күшін жойып, қайтадан сайлау өткізуді сұрады


لایو بازدید : 9 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

سلام دوستان

یه سوال داشتم شما از زندگی

چی میخواید اصلا هدف

خاصی دارید یا نه زندگی

رو چطوری میبینی

زیبا یا زشت رنگی یا سیاه سفید  


لایو بازدید : 15 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

توراباور دارم

 لحظه هایم رابانگاه معصومانه ات سپری میکنم

 .درخشم زمانه گرفتارم منتظرم طوفان فرو بنشیند

 گریبانم که بیدلیل درآغوشش گرفتار آمده!!! ..

بگذار زمانه بیگناهیم راثابت کند

 راه بن بست به یک دعای تو بسته است تاباز شود

 یادته یکروز نفرینم کردی گفتم آمین ..

گفتی دعایم مستجاب نمیشود اما شد..

هر لحظه در اندیشه ام هستی ومهرت تا ابد در قلبم باقی خواهد ماند


لایو بازدید : 3 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
سبوس برنج علاوه بر خوراک دام و طیور آبزیان .ازآن روغن گرفته که از گرانترین روغنهای دنیاست و در صنایع دارویی نیز کاربر دارد -آرد برنج نیز دارای خواص بسیاری است و ساخت شیرینی و خوراکی و فرنی و حلوا و نان از ان استفاده می شود


لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
تو رفتی...

اما از پشت صفحۀ گوشیت و اون خداحافظی که بهت گفتم اشکامو ندیدی... چشمای تنهامو ندیدی... تنهایی دستامو ندیدی... دلمو که شکست ندیدی...


لایو بازدید : 8 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}

در گذشته با توجه به نظریات آقای آدام اسمیت ) قرن 17 میلادی ( که معتقد بود؛ دولت نباید فعالیتهای اقتصادی خود را گسترش دهد و صرفاً باید به بحثهای امنیتی جامعه بپردازد ) داخلی و خارجی ( ، واژه ای به  نام دولت ژاندارم معنی پیدا کرد که پس از سالها تا زمان فعلی این واژه تبدیل شد به دولت و رفاه اجتماعی می دانیم که اقتصاد یعنی علم اداره منابع کمیاب ( تخصیص بهینه منابع کمیاب ) و مدیریت نیز یعنی استفاده موثر و کارآمد از منابع مادی، مالی و انسانی. همچنین بودجه نیز یعنی ترجمان کمی برنامه ها است که همان تبدیل منابع مالی به هدفهای انسانی می باشد.


لایو بازدید : 5 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

ازدواج براى انسان يك نياز طبيعى است و فوائد مهمى را در بردارد كه اهم آنها عبارت است از:

1-نجات از سرگردانى و بى‏پناهى و...



....

لایو بازدید : 2 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)
ed.jpg

خوشبختــــی چیـــزی نیست که دیگــــران از بیرون ببینن و بگن

خوشبختــــی اون چیــــزی کــــه تو دل آدمـــه

خوشبختــــی دلـــخوشیـــــه آدمــــه

خوشـبــختـــم ٬ چون تــــــورو دارم . .

لایو بازدید : 4 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
http://www.eshterakha.com/uploads/q879340_form_azemoon.xls Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

لطفا برابر با فرم اکسل مشخصات دانش آموزان را به تر تیب کلاسی  تکمیل نمائید

آمار واطلاعات دانش آموزان را حداکثر تا مورخه30/7/92تحویل کارشناسی دهید لطفا با اسم لاتین ذخیره کنید وراست چین باشد

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


لایو بازدید : 5 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

سلام سلام

خوبین همگی؟؟؟

خیلی خیلی ممنونم از لطف و محبتتون  دوستانِ عزیزم

از اینکه این همه عجله کردین بسی متعجب و سپاسگزارم

امیدوارم لایق این لطف و محبت باشم

واقعا شرمنده کردین امیدوارم بتونم جبران کنم 

 تقدیم به نگاه مهربونتون

من دلم می خواهدخانه ای
داشته باشم پر دوست
کنج هر ديوارش
دوستهايم بنشينند آرام
گل بگو گل بشنو
هرکسي مي خواهد
وارد خانه پر عشق و صفايم گردد
يک سبد بوي گل سرخ
به من هديه کند
شرط وارد گشتن
شست و شوي دلهاست
شرط آن داشتن
یک دل بي رنگ و رياست
بر درش برگ گلي مي کوبم
روي آن با قلم سبز بهار
مي نويسم اي يار
خانه ي ما اينجاست
تا که سهراب نپرسد دیگر
"خانه دوست کجاست؟ "


لایو بازدید : 2 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

حَسـرت یَعنــی....

رو به رویَم نشستـه ای وَ باز خیسیِ چَشمانَم را

 آن دَستمــالِ خُشکـــِ بی اِحساس پاکــ کند . . .

حَســرَت یَعنــــی

شانه هایَت دوش به دوشَـم باشَــد . . .

اَمـا نتوانَم از دِلتَنگـی به آن پَنـاه ببرَم . . .

حَسـرَت یَعنـــی

تــو....

 که دَر عیــنِ بودَنَت...داشتَنَت را آرزو میکنم

 

 


لایو بازدید : 6 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
(جواب ابلهان خاموشی است) واذا خاطبهم الجاهلون قالوا سلاما :وهرگاه جاهلان آنها را مخاطب سازند سلام میدهند(فرقان /۶۳)

(کاسه داغتر از آش شدن) لا تغلوا فی دینکم :دردین خود غلو و زیاده روی نکنید. (نسا/۱۷۱)

(اشک تمساح ریختن) وجاووا اباهم عشاءٍ یبکون:برادرن یوسف (ع) شب هنگام به سراغ پدر آمدند در حالی که می گریستند. (یوسف(ع)/۱۶)

(آخر گذر پوست به دباغ خانه می افتد) قل تمتعوا فإنّ مصرکم الی النار: بگو اندکی برخودار شوید که عاقبت کار شما به سوی دوزخ است. (ابراهیم(ع)/۳۰)

(چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی) أن تصیبوا قوماً بجهالةٍ فتصبحوا علی ما فعلتم نادمین: مبادا به گروهی از روی نادانی آسیب بسانید و از کرده ی خود پشیمان شوید.  (حجرات/۶)

(کسی خربزه می خورد، پای لرزش هم می نشیند)  من یعمل سوءً یجز به: هرکس عمل بدی انجام دهد، کیفر آن را می بیند. (نساء/۱۲۳)


لایو بازدید : 7 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

http://silax.persiangig.com/parsfans/12/Antenna-Web-Design-4.8_kavoshdownload1.jpg

Antenna Web Design Studio 4.8 نرم افزاری می باشد که کاربر به کمک آن می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت صفحات وب به همراه آلبوم های عکس دیجیتالی و زیبا نمود. با کمک این نرم افزار کاربر هیچ نیازی به دانش برنامه نویسی و زبان های مربوطه مانند HTML و یا PHP نداشته و به کمک امکانات و ابزار این نرم افزار و همچنین استفاده از قالب های زیبا و آماده اقدام به طراحی صفحات وب در سطح حرفه ای نماید.



 


دانلود کنید

:: مرتبط با: نرم افزار طراحی وب ,
:: برچسب‌ها: نرم افزارطراحی صفحات وب Antenna Web Design Studio 4.8 , نرم افزارطراحی صفحات وب , Antenna Web Design Studio 4.8 ,
:: لینک های مرتبط: نرم افزار ویرایش HTML ، CSS و Java Script برای طراحی وب JetBrains WebStorm 7.0 Build 131.202 ,


لایو بازدید : 9 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
مـــن

 بی تــو

در غریـب تریــن شهـــــر عالــممـ ...

بـــی من تــو در کجــای جهانــی کـهـ نیــستی؟

 

 

 

 

میگویــند بــاران کــه ببــارد

 

بــوی خـاکـــ بلنـد مــیشود...

 

پـس چــرا اینــجا

 

 بـاران کـهـ میبـارد

 

 عــطر خاطــره هـا می پیـچد؟...

 

گاهی وقتها توی رابطه ها

نیازی نیست طرفت بگه:

برو!

همین که روزها بگذره و یادی ازت نگیره

همین که نپرسه چه جوری روزا رو به شب میرسونی

همین که کارو زندگی رو بهونه میکنه...

 

همین که لابه لای حر فاش دوستت دارم نباشه

و همین که حضور دیگران توی زندگیش

پر رنگ تر از بودن تو باشه

هزار بار سنگین تراز

کلمه ی برو واست معنا پیدا میکنه

 

پس برو

قبل از اینکه ویرون تر از اینه که هستی بشی

 

پس منم میرم ...

وقتــی میگــویم دیگــر سراغ مــن نیا!

 

فکــر نکــن کـهـ فرامـوشت کـرده امـ...

 

یادیــگر دوسـتت نـدارمـ!

 

نــــــــــه...

 

مـن فقــط فهمیـدمـ:

 

وقتـی کـهـ دلـت با مـن نـیست

 

بــودنت مشــکلی را حـل نمیکنــد

 

تنــها دلــگیر ترم میــکند! 

 


لایو بازدید : 30 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)
 

*پیش از طواف

من با چرخیدن خیلی آشنایم.همه عمرم را چرخیده ام . دور آدم ها! اشیاء! دور هر کس و ناکسی ! دور خودم! ولی با این یکی اصلا آشنا نیستم . دور تو هیچ وقت نگشتم.

این طور ناگهانی و بی مقدمه :چه طورهمقدم فرشتگان عرشت، دورت بگردم؟

چه طور در همین لحظه مهلت ، این روح دور دور را بیاورم نزدیک و بگذارمش در مدار ؟

حالا گیرم که نزدیک شدم، نزدیک دستهای مهربان تو ، با این قابلیت لعنتی چه کنم ؟

این کاسه کوچک و حقیر قابلیت من ، اندازه چند قطره باران بیشتر جا ندارد .چه فرقی می کند زیر آبشار ایستاده باشم یا در مسیر جویباری باریک؟ با این ظرف تنگ و حقیر، هرجا بروم آسمان همین رنگ است.سهم من از بارش های عظیم، از آبشارهای بزرگ، فقط حسرت خواهد بود . این چه توقعی است که از من داری ؟

توقع داری با چند مسئله رساله ای ، با دو تا سخنرانی روحانی کاروان ، بیایم حج ابراهیمی به جای آورم؟ با چشم بسته! با این کوری چندین ساله ! چه طور قرار است نه پا پیش بگذارم و نه پس ؟

چطور در مداری منظم دور تو بچرخم؟

کجایند دستهای تو ؟ این قابلیت، این ظرفیت حقیر انگشتانه ای را از من بگیر.مرا به وسعت میهمان کن.

کجاست کسی که کوری را در این مدار بچرخاند؟کجاست پسر رکن و مقام ؟


لایو بازدید : 7 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)


مفاهيم پايه
مــانـيـتــوريـنــگ 24 ســاعـتــه فـشــار خـون 24-Hour Blood Pressure Monitor به منظور پايش وضعيت بيمار است.

frame150.jpg

فيزيولوژي
بيمـاري فشـار خـون بـالا بيمـاري مـزمن شايعي اســت كــه در آن فـشـارخـون از حـد طبيعـي بـالاتـر مي‌رود و منجر به آسيب اندام هاي حياتي مي‌شود. محققان به اين نتيجه رسيدند كه افزايش فشارخون ســيــســتـــولــيـــك نــســبـــت بـــه افـــزايــش فـشــارخــون دياستوليك، چه در جوانان و چه در افراد سالخورده تاثير بيشتري در ابتلا به حوادث قلبي - عروقي و مـغـزي دارد. بـنـابـرايـن اسـتـفـاده از دسـتـگـاه هـولـتـر مـانيتـورينـگ فشـار خون مي‌تواند  در تشخيص و درمان بيماري به پزشك كمك كند.

چگونه كار مي كند؟
در ايــن روش دسـتـگــاه فـشــار سـنـج كـوچـك و مخصوصي ابتدا توسط رايانه برنامه ريزي و تنظيم شده و سپس به بيمار متصل مي‌شود، به نحوي كه دائم با وي حمل مي‌شود تا در فواصل و زمان‌هاي تعيين شده به مدت 24 الي 48 ساعت درحالي كه بيمار به فعاليت‌هاي معمول و روزمره خود مشغول اسـت،  فشار خون و تعداد ضربان قلب  را اندازه ‌گيري و ضبط كند. پس از 24 يا 48 ساعت بيمار به درمانگاه تخصصي قلب رفته  و دستگاه از وي باز مي‌شود.
پس از بازكردن دستگاه از بيمار و اتصال آن به رايانه، كليه اطلاعات مربوط به فشارخون و ضربان قـلـب ضـبـط شده در ساعات مختلف شبانه روز ، توسط نرم افزار مخصوصي آناليز و هم به‌صورت عـــددي در جـــداول مــخــتــلـــف و هـــم بــه‌صــورت مـنـحـنـي‌هـاي گـونـاگـون نـمـايـش داده مـي‌شـود كـه نسخه‌اي از آن جهت ارائه به پزشك متخصص قلب تــوســط چــاپـگــر مـتـصـل بـه رايـانـه تهيـه و بـه بيمـار تحويل داده مي‌شود.

در چه مواردي به كار مي رود؟
از اين دستگاه مي‌توان در موارد زير استفاده كرد:
1- افرادي كه با مراجعه به پزشك و يا حضور در محيط‌هاي درماني به علت استرس به طور موقتي و كاذب دچار افزايش فشار خون مي‌شوند.
2- تشخيص نوسانات فشار خون در طول شب و روز
3- تصميم گيري براي شروع دارو براي بيماران    
4- بررسي اثر داروهاي تنظيم كننده فشار خون تجويزشده براي بيمار و اطمينان از موثر بودن دارو در طول 24 ساعت
5- ارزيابي فشارخون مقاوم به دارو
6- بررسي علايم همراه با فشار خون بالا
7- بررسي نوسانات فشار خون و نبض درحين كارهاي روزانه
8- بررسي فشار خون در زمان حاملگي

مشخصات فني دستگاه
محدوده فشار خون: 255-25 ميلي متر جيوه
حافظه: قابليت ذخيره بيش از250 ثبت 
پريودهاي نمونه برداري: سه پريود زماني قابل برنامه ريزي مستقل
ابعاد: در حدود 3*‌7*12 سانتي متر
وزن: 284 گرم به همراه باتري
فواصل زماني تنظيمات: دستي يا 5، 10، 15، 20، 30، 45، 60 ، 120 دقيقه.
قيمت: در حدود 300 دلار

منبع
www.hfhc.sums.ac.ir


تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 7
  • بازدید کلی : 1,255