loading...
درد دل من
لایو بازدید : 16 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
سلام زهرایی فدات بشم الهی  خسته نباشی همه کسم
دورت بگردم امروز دیدمت زهرا
نه اینکه بخوام زل بزنم توی چشات نه ولی یه لحظه دیدمت
آخ زهرا نمیدونی چقد دلم برات تنگ شده دورت بگردم
باباتونم دیدم خواستم وایسم و سوارتون کنم یعنی آرزوم اینه ولی یهو یاد حرف داداشتون افتادم آخه داداشتون می گفتش بابتون خیلی حساس و خیلی تیز منم ترسیدم نکنه یهو مشکلی پیش بیاد و اون وقت من تا اخر عمرم خودمو نبخشم
 نمی دونی چقد دلم میخواست یه ترمز می زدم وسوارتون می کردم یعنی آرزوم همین بود خلاصه شرمنده ببخشید گلم
خونه ی ما دعوایی که نگو میخوای بگی چرا دعوا
دیشب آخر شب بابام گفتش آزمونت خوب بود پسر؟
گفتم چی بگم بابایی . تو که هیچ وقت از این جور چیزا نمی پرسیدی ؟
گفتش الان دوست دارم بپرسم اون موقع واسه کنکورم نپرسیدم آخرش شدی چی ؟
میومدم مدرسه همه معلما می گفتن یه شهر رو یه محسن ولی کنکورت چی ؟ حالا هم دوست ندارم ارشد اینجوری بشی می فهمی ؟ نتیجه ی آزمونت کو ؟ کحاست ؟
کفتم حالا بعدا میارمش نشونتون میدم گفتش نه همین الان .
گفتم آخه به این زودی جواب نمی دن که
گفتش جرا حواب میدن اول اس ام اسش میاد بعدم میاد روی سایت دوروغ نگو
یهو مامانم اومدش گفتش چرا دوروغ ؟ خب بده باباتم ببینه دیگه . تو که همه کتابات رو دور کردی .
خیلی گیر دادن آخرش از جیبم در اوردن روم نشد بدم بهشون
شد به دعوایی که نگو دورت بگردم
نبودی ببینی چی شد
زهرایی کاش بودی
کاش بودی و یه کمی آرومم می کردی
همین که یه کلمه می گفتی آروم میشدم
کلی دعوام کردم کلی بد و بیراه بهم گفتن
منم هیچی نگفتم بابام گفتش الان تمومش کنید
نمی خوام خواهرش خونه باشه وببینه بحثمون شده بمونه فردا
شنیدی چی گفتم م... فردا بعد ظهر کارت دارم ساعت سه اینا
ببینم چی شده باز تو که هر ازی گفتی ما به سازت رقصیدیم ؟
هر چی گفتی گفتم چشم گفتیم چشم
گفتی اگه این کارو بکنید می خونم قبول میشم
مامانت گفتش دختره رو دوسش داره دختره هم اینو دوسش داره اهل علافی هم نیستن اگه بودن نمیومد به مادرش بگه دختری رو دوست داره بذار با دل خودش انتخاب کنه
منم گفتم چشم باشه هر چی خودش دلش میخواد
حالا این بود نتیجه اش ؟
همه ی درسات صفر
حتی یه سوال ؟
این بود اون همه قول ؟
الانم برم چون گفتش سه بیا باهم بریم بیرون کارت دارم
واسم دعا کن زهرایی
زهرایی منتظرت می مونم تورو خدا بیا زهرا توروخدا فدات بش


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 1,267